Friday, February 5, 2010

diserang…. TOLONGG!!!!!

tolong… adeih~ memang konpem malam ni tak boleh nak tido.. aish!!

tolong    tolong   tolong!!!!!

ni semua angkara ko nyamuk yang durjana.. hoh~ aku menci ko!! x suke x suke x suke x suke…..!!!!!! arrrrr…. dah spray ridsect dah sebelom tdo tadi.. ubat nyamuk, jangan cakap la.. 2 jenis yang berlainan dah dipakai.. 1 kat kaki jenis yang letrik tu, 1 lagi kat kepala jenis yang bukak cam kipas tu.. aduyai~ nyamuk ni memang tak bertamadun tol la.. huhuhu dah pakai 2 jenis tu pun masih nak nyanyi-nyanyi kat  telingaku… bisingla.. orang nak tido.. huhuhu

pastu, umah kalo 1 tingkat, bolehla trima.. ni rumah bertingkat-tingkat pun ko serang gak ek.. hawau tol nyamuk ni… huhuhuhu

esok, konpem mata ku akan jadi cam panda.. huhuhu =(

diserang ish, ni ha picture  ni.. si FARA, kawan lamaku yang tagged kat facebook.. ngerikan?? kesian pun ye.. burung hering tu, tunggu mase jek.. ish ish ish… nauzubillah~ :(

6 comments:

mrsbintang said...

Alahai ciannya dak mendongak tu..kita kat sini mati kekenyangan diowang kat sana mati kelaparan.. :( tupun ada segelintir kita yang x tau nak menghargai..

Akif Mazlan said...

alaa, tangkap jer nyamuk tuh, pastu goreng,
buat masakan pedas,, best tau,,
hehhehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

lorrhh ingatkan diserang ape tadi ?
ahahahahahha. nyamuk musuh utama yeayh !

arezura said...

cepat cari RIDSECT!! Sembor apa yg patot..!! =)

maisyara Pot! Pot! said...

hahaha.. igt ape daa.. pkai spray nyamok bebanyk! :P

jajarina said...

mrsbintang--> tula, kesian kan?? tawu xpe.. huhu

akif--> euw, boleh ea wat goreng?? hahaha..

lolly--> yer betol!! nyamuk musuh UTAMA.. ngahahaha =D

k.zura--> ridsect dh sembor pn tak makan samanla kak.. nak kena sembur pkai hos bomba bru jalan kot.. hahahaha :P

maisyara--> smue jenis semburan dh sembur dah.. ridsect. shieldtox.. febreeze.. (eyh, febreeze pn bolekn??) ngee~ =P

Related Posts with Thumbnails