Friday, February 26, 2010

Badan ok, gigi tak ok.. cmne tu??

pagi Jumaat yg indah ini, bangun2 jek, rase tak sedap badan.. ngandung lagi ke aku ni?? uish, takla.. janganla mengarut.. kesian si Amira tu… huhu arini cuti tapi jaja penah ke cuti?? dok umah mmg takde istilah cuti jaja oyy.. tapi korang musti beshkan.. ade yg balik kampung, ade yg ngah bersiap2 tuk majlis perkahwinan, ade yg ngah wat taik mate, ade gak yg tengah berarak, dan mcm2 lagila kan.. kang nak senarai smue, konpem 7 hari 7 malam, tak habis2 menaip jek kejenye.. ekekeke

Pastu subuh tadi, nak gakla cri punce pasaipa x sedap badan ni.. check punye check, nengok badan, siap pkai termometer bagai, ok jek.. check mata, kot-kot kurang darah, tapi ok jek.. check pewot.. uish, mne da ngandung.. cek blood pressure, pun ok jek.. (aHaks, mne nk cekau menda alah tu?? statement ngarut tu.. hehe) check, check, dan check lagi rupe-rupenye sakit gigi.. lor, tapi apsal sakit gigi sampai pening kapla ni? ish, darurat tol gigi ni.. tu la akibatnye kalo skip appointment dentist.. huhuhu

imagecomel giler gigi die.. ngahahaha

Cakap pasal gigi, teringat gak crite Halimah Jongang kat Astro.. besh crite tu, kelako tapi penuh kontroversi gak crite tu.. huhu tak nak ulas pjg2 la pasal crite ni coz ramai dh bloggers lain yg dok ulas pasal crite ni..

Korang punye gigi lak cmne? haha.. ape punye soalan la.. =P ade tak cam kat bawah ni?? egegegege

image

uish, giler seriau kalo dpt awek/istri/bopren/hubby bergigi camni.. huhu kalo mse kecik2 rongak, bolehla handle lagi.. tapi kalo dh besor2 cmni rupe.. euw, pk2 kanlah.. hakhakhak

dulu2 kalo cabut gigi, jaja simpan.. nengok jaja design gigi jaja.. ni smue gigi susu ni.. nak corak ape? Garfield ade.. Butterfy ade.. RedBull pun ade okay.. ngee~ =D (tipu jek la)

imageimageimage

8 comments:

NADIRA SALIM said...

alalala..
jian nya jaja..
cakit gigi rupanya..
igt kn nk dpt baby lg..
heheheh..
:D

1tomyam said...

puh..kalo gigi cam tu takut pulak rasa nak telan makanan...ngeri woo

Aujinz said...

kalau jumpa yang gigi macam tue...

konfem aku lari dulu..

birak said...

kompem kena rejek... ahak

FatinSyahirah said...

ngeri je kalau gigi mcm tu. kena jaga gigi betul2 ni.

Emmet Muhamad said...

ni macam nak kutuk gua je!

Uda said...

hehehe..kalau cam tu.. terpaksa senyum2 jer cam magie bon tu..

just call me uncle said...

laa baru perasan ada citer gigi kat sini hahaah

Related Posts with Thumbnails