Saturday, March 6, 2010

kena serang???

diumumkan, dgn dukacitanya jaja cuti slame 2 hari dr berblogging, berblogwalking, nuffwalking, blogterjahING, GBing, chatting dan mcm2 lagila yg seangkatan dgnnya.. huhu tak dapekla den nak buek smue tu tike ni.. jari den ni ha, tak baik2 lg tmbh plak tutorial yg melambak2.. aduyai~ calculus ooo calculus..

insyaAllah, ahad mlm or isnin pg, jaja terjah balik kat smue mak joy mak joy yg da tinggalkn jejak tu k.. have a great weekend guys!! @_@

btw, kat bwh ni da lagi pic2 yg mnarik.. dedicate khas tuk otromen, spiderman, superman, darkbatman.. hahaha smuela yg berakhir ngan ‘man’.. silala view.. ^_^ bertepatan ngan tajuk kt atas tu?? hahaha kne serang ngan sgale 'man' ni ha.. ekekeke klise giler.. LOL image imageimage

image

image

image

image

image

image

image image

kalo bebetol cmtu blaku kat pineng ni ha, mampuih cheq.. =D yg penting, budak yg wat pic2 kat ats ni smue mmg creative giler.. tabik springla.. hehehe :D pastu kalo agak2 kurang penglihatan, cam biasela.. klik pic tu tuk tumbesaran cam giant okay?? haha :P

 

*sumber dri email Incik Ipen lagi…

11 comments:

fitri oh fitri said...

wah,ade altromen ka dkt penang?

Aidi-Safuan said...

wahahahahaaha...kejam giler edit picture nih. :p

edda(",) said...

sweet giler gambar.. huhu

arezura said...

wah.. cm best ja akak tgk prcutian adik kali ni!! Dtg ke negeri kelahiran akak tu...!!! Hehee :P Amacam best dak..?!!

Amir said...

baca tajuk x phm.. ingat gmbr png.. penang rupanya.. haha..

Eyriqazz said...

gambar kecil...kalau bsr mesti lagi cantik tgk..

serene said...

adoih, ak ingat kan kene serang ape la tadi... kussss semangat. teringat kat mak ak tu.. erk~

mie said...

adoii!!!
kena beli spek mata lagi la...
xnampak gue...
tp de ultraman!!!!
kita serang...

SyAmSuL AnUaR said...

bnyk gak raksasa..tp nape ultramen lmbt smpi...habis pp hancur disbbkan pergaduhan 2 mahluk tu...ish2...(><)

AMR said...

USM tak kena plak... hehe.. Rilek je kitaorang.. haha...

jajarina said...

fitri--> haha, tu otromen tu import punye.. hakhak

aidi--> tu la pasal.. org yg edit ni, kezam kan?? ngee~ :D

edda--> sweet eyh... hahaha =D

k.zura--> kak, pineng bolela thn best tp np kt penang xd danga bayla kak.. ngahahaha =D

amir--> ni musti ingat pening? haha.. shortform je tu :P

eyriqazz--> ha'a.. tu la kan.. arini bru prasan cm pic tu smue cm terlalu kecik.. hehe

serene--> heidi, pergh! ko ingt ape?? haha.. sje jek bg smue org gempak :P

mietos--> hahaha.. weyh, ko bkn dh bermata 4 ke.. ekekeke :P

syamsul--> tawu xpe.. kahkahkah

AMR--> eshewah, bole lak USM tekecuali.. muahahahaha :D

Related Posts with Thumbnails