Thursday, March 11, 2010

Panggilan Hangit HOTfm…

imagehahaha… jaja suke je dengor panggilan hangit menghangit ni.. memang boleh tambah perise keceriaan..hehe kalo kat hitzfm, GOTCHA! ha, tu pun jaja suke… ekekeke mmg bole berdekah2la kalo dengor..  hihi :P  kat HOTfm, Panggilan Hangit la kan..  kalo dulu org2 awam yang kene.. means pendengar setia hotfmla.. plus, Incik Ipen dulu penah nak ngenakan Jaja rupenye.. naseb baek yang Incik Ipen punye tak terpilih.. kalo tak konpem Incik Ipen kne tdo kat luar… hakhakhak.. memain je la u ols.. ngee~ :D

Pasal Incik Ipen nak kenakan jaja ni pun baru je tawu 2 minggu lepas kalo tak silap.. lepas die dengor yang panggilan hangit tu akan bertukar format tuk mengenakan artis lak.. ngahahaha.. kalo tak konpemla, sampai skrg pun jaja tak tawu lagi.. ahaiii~ kesiannye saye.. muahahaha :P

pastu tadi check FB, nengok kak erra kene panggilan hangit ni.. yg secara real kt hotfm, jaja dh telepas.. hehe.. xpe, kat youtube ade.. meh, jom dengor sesame..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   amacam???  hua HUA HUA  

 

sampai sekrang jaja msh dok tergelak lagi.. hakhakhak      kelakarla dorang ni.. fafau, memang kezam! ngahahaha.. Kak Erra and Kak Umi pun sporting.. besh besh!! i loike! =D

korang?? ade sesape yg penah TERkene or DIkenekan?? hehehe musti klako.. hhaha

7 comments:

mie said...

jom kenakan jaja..
jaja pun artis juga...
hahhaaaa

Aus MeLankoLik said...

suare die x bape clear la..
hohoho .

noor afzan said...

skang nih musim kenakan artis pula..=)

jajarina said...

mietos--> ha'a.. artis la sangat.. sengal la ko!! :P

aus--> eyh, yeke? jaja leh dgr jek.. mungkin aus kne kuatkn volume lappy kot

afzan--> haha.. tawu xpe kan.. hehe

Muhammad Fakhrul Rozi Abd Rahman said...

Apabila dikenakan artis, boleh nampaklah ketiadaan budi bahasa artis-artis Malaysia ni. Setuju dengan Wardina, artis tidak layak jadi idola. Cuma masa Siti dikenakan, dia comel saja gelak-gelak, tak melatah pun. Walaupun dia juga tidak layak dipanggil idola, kalau semua artis macam dia, ada harapanlah bangsa Melayu jadi berbudi bahasa sikit.

FaradiaNa said...
This comment has been removed by the author.
FaradiaNa said...

xske siti...hipokrit...

http://faradiana86.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails