Friday, January 1, 2010

Satu.. 01.01.2010

SATU
arini smuanya nak crite pasal satu..
al-maklumla, masuk ari pertama tuk tahun baru ni and ni kira first entry tuk tahun baru ni, 2010.. ehehe

SATU MALAYSIA!!!
pergh! semangat waja kan?? hakhakhak.. biasela, sape tak sayang negara sendiri.. ngee~ :D aku da pic yg memang melambangkan satu Malaysia.. silala tgk pic di bwh ni... =)


1 Malaysia kan pic ni?? ngee~ :D ni pic ni, diambil mse wat internship kt Intel dlu.. tu manager, sponsor aku merangkap sifu=sifu akula kirenye.. rndu seh kt dorang.. huhu


SATU MATLAMAT
actually ada satu je lagi impian and harapan aku.. means, just tuk tahun ni la.. insyaAllah.. iaitu, kerja dan kerjaya... huhu bilala nak dapat kerja yang tetap ni? harap-harap lepas baby mira besor ckt and dah konvo nanti, adalah rezki keje kat mane-mane.. keje government ke, keje tabung haji ke, telekom ke, bank ke, atau ape-apa jela janji halal and tetap.. amin~
(actually, banyak dah apply macam-macam, tapi mungkin lom da rezki kot.. think positive je la.. huhu)


SATU MSG YG TAK DISANGKA
tadi memang terkejut badakla senang cakap.. bace satu message ni dalam my hubby punye hp.. sentapla! pasal hubby mintak tolong kawan dia blikan rokok.. bagi orang lain, mungkin ni hal remeh kot tapi bagi aku ianya tidak coz sepengetahuan aku hubby aku tak hisap rokok.. yela, dia pun cakap dah lame benti hisap rokok tapi bila tengok sms tu.. sentap la gak.. herm.. if die mmg da hisap rokok, napa tak sms depan-depan aku or tak tunjuk yang dia hisap rokok depan aku.. tikam blakang dah ni.. huhu honestly, hati rase tak best.. :( haih~
(B, if you read my blog ni, pandai2la explain k.. makan dalam dah ni.. huhu)


SATU HUBBY
apela aku ngarutkan?? sje jek ni nak memanjangkan lagi crite.. hahaha :P
sebnarnye, aku juz nak cakap, wlau ape pun terjadi, aku akan tetap setia pada yang satu.. semoga hubby aku tu jela suami ku dunia and akhirat... amin, mudah-mudahan..


*actually, da ckt edit and delete.. huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails