Sunday, January 31, 2010

oyyy!!! dah langgar, bayar ar!!!

 

P1225782 gambar perhiasan

petang semalam yang dijangkakan menyeronokkan bertukar jadi panas baran.. haih~
hangin satu badan aku di buatnye.. yela, mane aku tak angin.. dah langgar, pastu wat bodoh trus blah.. WTH la kan.. haih~ aku pun ape lagi, soh B kejar si lahanat tu.. hantu tol.. (sorry guys, dis entry mmg aku agak berkasar ckt pasal aku tak puas hati)
aku tak tawula.. memang petang semalam aku hangin gilerla.. tertinggi suara sampai smue keta, motor, beca, basikal yang lalu-lalang jadi kepochi..

pikirla, kete tu aku baru beli, punyela jaga dari sebarang calar, bergesel dan seangkatan dengannya, alih-alih da pulak si sengal ni langgar, pastu trus blah.. hey, ko jangan ingat aku nak berdiam diri menanggung kerugian okay..

dipendekkan cerita, yang langgar ni PATI.. ko dahla pati, jangan cakap nak ada IC, passport konpem ar ko takde. nasib aku ni masih ade budi bicara tak panggil imegresen.. kalo tak, memang selamatla ko. dah soh bayar, banyak lak cakap. yang paling aku hangin, tengah nak setelkan alih-alih die lari.. haih~ memang aku berhangin tahap gunung brapi meletus la senang cakap.. nasib baik lagi, tangan kaki aku tak naik gak. jangan ingat aku pempuan ko bole nak pijak2 aku.. pffft...
dahla, tak nak crite lagi, nanti jadi sakit hati.. tu kete tu, sakit mata aku memandang.. hoh~

the moral of the story, kalo dah kite bwk kete punye la berwaspada dan berhemah, alih-alih ada orang yang langgar, jangan berdiam diri okay even ko tu pempuan.. lawan beb lawan.. kalo tak nak lawan, suke hatila and at last, ko yang rugi.. huhuhuhu

4 comments:

AJ said...

berhati2 di jalan raya..pernah kena langgar lari....adussh..mmg mangkuk la pelanggar tu

jajarina said...

ish, siot je kan camtu.. huhu sesamela kite b'hati2 d jln rye ye..

Qastalani® said...

no plat kereta tu amik x?

jajarina said...

miss Q---> amik dah kak.. btw,dah setel coz panggil kwn hubby yg polis tu..

Related Posts with Thumbnails