Wednesday, April 14, 2010

3 hari tanpe hubby

huhuhu.. okay! i admit, 3 hari ni for sure jaja windu thp cipan ngan incik ipen.. uwaaa~ sob sob… :’(

beberapa hari seblom ni, mak jaja da kat sni coz da kursus.. and harini pun mak jaja dh nk blk JB.. ala~ mak, nak itot bole tak?? plss…

herm, 3 hari ni jaja kne kuatkan lagi semangat yg ade.. al-maklum jela, tinggal 3 beranak je kat negri orang.. kalo la skrg ni dekat ngan umah mak ayah or umah mentua, for sure jaja dh balik umah dorang tp apekan daye.. jaja jaoh d perantauan… huhuhu

ape yang penting, konpem la jaja akan bersilat, bertaekwando, bekarate, bergymrama dan segala bagaila dengan hero heroin jaja ni.. muahahaha

so, hero heroinku, pls.. jgn wat mama kamu sampai migrain yek… ngee~ =D and to incik Ipen yg beroutstation, “gonna mish u dear!!” and oso to my mak.. “gonna mish u too mak!!”

DSC01757 DSC01890

I ♥ YOU MAK… I ♥ YOU TOO BANG!!!!

3 comments:

aleen adela akoo ^_* said...

xpe2,meh alin teman.hee

jajarina said...

haa, bole gak..hehe tanx aleen~ =D

mie said...

jgn risau!!!
menantu terbaik ada disini..
hahaahaaa

Related Posts with Thumbnails