Showing posts with label nor azita osman. Show all posts
Showing posts with label nor azita osman. Show all posts

Friday, August 6, 2010

Dahla..

yela, jaja masih tak sangka yang cerita pasal sorang insan ni masih tak habis-habis lagi rupenya.. cerita yang konroversi 2,3 ari lepas pasal kat facebook tu.. sudah-sudahla tu wahai kawan-kawan.. dia dah minta maaf pun kan..

ape yang paling jaja terperanjat, isu ni kuar kat paper

Sinar Harian.. (klik situ tuk bace)

dah kuar paper, mksdnye, memang dah tersebar ngan meluasla kan..

pendapat jaja la kan, orang johor ada hak tuk marah sebab ianya memang menyentuh sensitiviti mereka jadi, tak boleh nak wat ape la kan..

walau kita ni rambut sama hitam, tapi hati kan lain-lain.. erm, dahla.. kesian pulak jaja tengok die kena hentam.. huhu

pengajaran tuk kita semua, berhati-hati kalo nak berkata-kata..

buang yang keruh, amik yang jernih okay…

SALAM 1 MALAYSIA…. PEACE NO WAR!  :)

Wednesday, August 4, 2010

Terlajak perahu boleh diundur, Terlajak kata??

tadi masa jaja berfesbuking, tetibe ternampakla shout out dari kengkawan mengenai Nor Azita Osman ni.. heboh dah kot and rasanye korang semua dah tawu agaknya..

sebabkan biskut Famous Amos tu pun, nak kecoh sampai kutuk2 negeri orang.. ape kejaddahnyer weyh.. dan dalam satu masa, dia telah menimbulkan kemarahan dikalangan rakyat johor termasukla jaja sendiri sehinggakan dah ade page “Nor Azita Osman Hina Johor.banned Dia” .. herm.. bg sape2 yang tak tawu ape tu biskut Famous Amos, tengok pic kat bawah ni..

tak silap jaja, azita ni dah pun memohon maaf secara terbuka kat page die.. herm, semoga ianya jadi pengajaran tuk semua orang.. berfikirlah sebelum berkata-kata lagi2 isu-isu sensitif macam ni.. bak kate pepatah, kerana mulut badan binasa..

Related Posts with Thumbnails