Showing posts with label its fun. Show all posts
Showing posts with label its fun. Show all posts

Thursday, February 18, 2010

Baju Cinta (MESTI BACE)

(autopublish mode)image Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru berkahwin. Setelah membunyikan loceng, si nenek terkejut kerana mendapati cucu perempuannya yang membuka pintu dgn tanpa seurat benang pun di badannya. Belum sempat si nenek bertanya, si cucu berkata,
"Saya sedang menunggu suami saya pulang dari berkerja nie nek!"..
"Yg kau telanjang tu nape!!!???" marah si nenek.
"Ini la BAJU CINTA saya" balas si cucu perempuannya.
"BAJU CINTA ??" si nenek kehairanan.
"Ya, suami saya menyukainya, saya juga begitu senang MEMAKAInya.
Saya harap nenek dapat balik dulu sebelum suami saya pulang kerana tentu suami saya nanti akan berasa malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini di hadapan nenek." pinta si cucu perempuannya.
Si nenek faham kehendak cucunya. Dalam fikirannya mungkin itu cara terbaru si isteri melayan sang suami. Di dalam perjalanan pulang si nenek mendapat idea. Fikirnya dengan mengikut cara cucu perempuannya, sudah tentu dia dapat mengeratkan hubungannya dengan si atok yang sudah berumur.
Sesampainya di rumah, si nenek tadi terus menanggalkan semua pakaiannya, mandi, berbedak dan memakai minyak wangi sewangi wanginya. Kemudian si nenek tadi pun menunggu si atok pulang. Beberapa ketika si atok pon pulang.
Sebaik saja pintu di buka, si atok mendapati si nenek berbogel kat depan pintu....
"Awat hang nie? Dah buang tebiat keeer???" marah si atok tadi.
"Ini lah BAJU CINTA saya bang" kata si nenek tadi.
"BAJU CINTA???.... .. Kok iyea pun..... IRON la dulu baju tuh!!
nampak sangat kedutnyer... .."  image

*ngahahahahahahaha….. GILER LAWAK!!! =D

Tuesday, February 16, 2010

Anda dan Februari

februaryApa yang sinonim dengan Februari?? Bagi sesetengah orang februari adalah bulan berkasih sayang sebab dalam bulan ni, segelintir orang meraikan hari valentine/hari kekasih.. (dah lepas dah ni..) Hakikatnya, berkasih sayang tidak tertakluk pada bulan. Namun sempena bulan Februari ni dan bagi mereka yang dilahirkan dalam bulan ni, kita teliti sejauh manakah personaliti kita padan dengan senarai ini.

  • berfikiran abstrak
  • sukakan benda yang realiti dan abstrak
  • bijak dan pintar
  • berperwatakan yang mudah berubah
  • agak pendiam
  • pemalu dan seorang yang rendah hati
  • jujur dan setia pada segalanya
  • keras hati untuk mencapai matlamat
  • tidak suka dikongkong
  • mudah memberontak apabila dikongkong
  • suka kegiatan yang lasak
  • emosinya mudah terluka dan sensitif
  • mudah mempamerkan marah
  • tak suka menda yang remeh-temeh
  • suka berkawan tapi kurang mempamerkannya
  • sangat berani dan suka memberontak
  • bercita-cita tinggi, suka berangan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya
  • pemerhatian yang tajam
  • suka hiburan dan sukan
  • suka benda yang bersifat seni
  • sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran
  • berkecenderungan pada benda yang tahyul (erm,ni mungkin tak betul kowt)
  • amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros

* sumber: kajian mengenai bulan dan sikap yang diutarakan kat sini adalah berdasarkan penyelidikan yang telah dijalankan oleh pakar motivasi, Datuk Dr. Fadzilah Kamsah.

Friday, January 29, 2010

Wrong e-mail address ( IT'S FUN, MUST READ!)

DSC01254



A Man checked into a hotel. There was a computer in his room,
so he decided to send an e-mail to his wife.

However, he accidentally typed a wrong e-mail address, and without realizing his error, he sent the e-mail.

Meanwhile.... Somewhere in Houston , a widow had just returned from her husband's funeral. The widow decided to check her e-mail, expecting condolence messages from relatives and friends.

After reading the first message, she fainted. The widow's son rushed into the room, found his mother on the floor, and saw the computer screen which read:

-----------------------------------------------------------
To: My Loving Wife,
Subject: I've Reached
D at e: 16 March 2008,

I know you're surprised to hear from me. They give computers here, and we are allowed to send e-mails to loved ones.

I've just reached and have been checked in.
I see that everything has been prepared for your arrival tomorrow.

Looking forward to seeing you TOMORROW!

Love,

Your Hubby.



*got this frm email.. hehe

Wednesday, August 19, 2009

Fun Ways t0 Predict ur Bby...

dis tips actually i was found it last march.. mse tu, still being an intern at Intel Technology, Penang and my kandungan during dat time, lebey kurang dh msuk 6 months. Di sbbkn, kitorg (my B and I) dh agreed xnk scan to know our bby gender, tu la yg sje serve tenet and dpt dis tips.. hope u ol like it.. best.. ahaha :D


Fun Ways To Predict Your Baby's Gender

Most of the pregnant women are wondering what the baby's sex are they going to have? Baby boy or baby girl?? So..these are some fun ways to predict the sex of your unborn baby. So...enjoy these tests :-

How U Carry??
Have a look at your belly...and see how are you carrying? OK..if you are carrying high and wide, the baby is predicted to be a girl. Alternately, if you are carrying low then you are most likely giving birth to a baby boy.

How Do You Look??
Look at your face...if your face is more round than usual you could having a baby girl. Having acne during pregnancy is sure-tell sign of carrying a girl.

Baby's Heartbeat
Baby girl - fetal heart rate above 140
Baby boy - fetal heart rate below 140

Morning Sickness
The more morning sickness - baby girl

Food U Eat??
More sweet - baby girl
More sour & salty - baby boy

Father's Weight Gain
If the father put on weight - baby girl
If the weight stay the same - baby boy

The Wedding Ring Swing
Tie a ring from a string and hold it over your belly.If it swing back and forth - baby boy
If it swing into a circular motion - baby girl

So..how many of these tests predict you are having a baby boy or girl? Remember...the only true way you can predict your baby's gender is to have an ultrasound done by your doctor.
Related Posts with Thumbnails